LABORATORIS DE LECTURA
CREATIVITAT I EDUCACIÓ
Teoria de les peces soltes. Simon Nicholson, 1972
Una tarde con MIHÁLY CSÍKSZENTMIHÁLYI (Ined 21)
Educar en el asombro. Catherine L’Ecuyer (La Contra. La Vanguardia)Articles al bloc CAFÈ PEDAGÒGIC (Escola Congrés-Indians. BCN)
Article de Meritxell Vinas sobre creativitat
Enllaços sobre JAVIER ABAD (especialista en joc simbòlic i creativitat): tesis doctoral, articles i conferències
Projecte de Dimas Fàbregas Gomis
Comunidad de liderazgo y innovación 2.0
Article “L’escola mata la creativitat?” de Mayte Rius, a La Vanguardia
Article “Quan l’escola és un espai creatiu” de Mayte Rius, a La Vanguardia
Article sobre Howard Gardner al blog Educar caminant
REGGIO EMILIA
Pàgina de Reggio Emilia (en anglès i italià)
Poema i vídeo d’ Els cent llenguatges dels infants del gran pedagog italià Loris Malaguzzi.
Entrevista a Gino Ferri. Escola d’estiu Rosa Sensat 2015 (involucrar les famílies a l’escola)
EXPERIÈNCIES D’ESCOLES, ETC. ADAPTABLES ALS LABORATORIS
WEBS DE MANUALITATS, RECICLATGE PER AGAFAR IDEES PER ALS LABORATORIS
REVOLUCIÓ EN L’EDUCACIÓ
Entrevista a Patricia Redondo. El paper de la família a l’escola. Escola d’estiu Rosa Sensat 2015
L’educació lenta. Experiència amb Penny Ritscher i Gianfranco Staccioli. Escola d’estiu Rosa Sensat 2015
web de Maria Acaso. ReEDUvolution
* La imatge de la capçalera correspon al llibre La fábrica de nubes d’Arianne Faber (A Buen Paso, 2010)