Habitatge

Habitatge

Criteris d’actuació

No aturar la feina administrativa tot i la suspensió dels terminis per  l’estat d’alarma, per quan s’aixequi la suspensió tenir-ho preparat perquè ciutadà ho tingui a disposició.

Suspendre els procediments que imposen mesures correctores per no perjudicar al ciutadà.

Al llarg de l’estat d’alarma no s’han fet inspeccions. Reinici de les inspeccions amb criteris específics.

Estar atents a qualsevol risc en matèria de seguretat industrial si bé no hi ha hagut cap accident.

S’ha introduït un canvi de funcionament com és treballar recolzant el servei de Via Pública i Mercats.

Dades del servei

S’han comptabilitzat des del 16/03/20 i fins al 26/06/2020 un total de 4.608 atencions, de les quals, 1.794 ha estat telefòniques i 2.336 per correu electrònic, i 478 via cita prèvia presencialment obert el 18 de maig. Sobre la matèria de les consultes, són les que s’indiquen a continuació:

Informació sobre els ajuts al lloguer Assessorament jurídic Borsa d’habitatge municipal Registre de sol·licitants d’habitatges amb protecció oficial Servei d’intermediació en Deutes de l’habitatge Tràmits sobre pobresa energètica Gestió del parc municipal Altres
Presencial 375 4 6 42 4 47
Telèfon 823 17 198 71 158 102 139 286
E-Mail 981 40 138 96 240 380 115 362

Ús de cookies

Aquest lloc web fa servir cookies perque tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies