Intervenció i comptabilitat
L’Ajuntament de Granollers ha complert amb tots els criteris regulats al Real Decreto-ley 11/2020, de 31 de marzo, por el que se adoptan medidas urgentes complementarias en el ámbito social y económico para hacer frente al COVID-19.
En aquest sentit, s’han enviat, juntament amb els informes trimestrals preceptius que es trameten al Ministeri i d’acord amb el Real decret-llei 11/2020, dos annexos referents a despeses relacionades amb la pandèmia: Annex II referent a les despeses derivades de la gestió de la COVID-19 i Annex III relatiu a quines són les despeses de la pandèmia finançades amb superàvit.
Des de l’inici de la crisi de la covid-19, es va crear una partida específica a totes les àrees per a les indemnitzacions dels contractes, relacionades amb la pandèmia.
En relació a les devolucions d’ingressos realitzades des de la declaració d’estat d’alarma, totes les àrees de l’Ajuntament les han comunicat al servei d’Intervenció i Comptabilitat.
S’han elaborat unes instruccions, en col·laboració amb el servei de Contractació i Compres, sobre les indemnitzacions per als contractes que no es podien executar.
Dades del servei
La despesa vinculada a la covid-19 realitzada fins el 31 de març és de 1.500 €. La resta de despeses es comunicaran a l’informe que s’enviarà per al segon trimestre d’enguany.
ÚLTIMES ACTUALITZACIONS
- Cartipàs municipal (juny 2021)
- Pla Anual Normatiu
- Normativa en tràmit (18 desembre 2018)
- Codi ètic
- Acords de reconeixement de compatibilitat
- Concessions sobre el domini públic