Intervenció i comptabilitat

Intervenció i comptabilitat

Criteris d’actuació

L’Ajuntament de Granollers ha complert amb tots els criteris regulats al Real Decreto-ley 11/2020, de 31 de marzo, por el que se adoptan medidas urgentes complementarias en el ámbito social y económico para hacer frente al COVID-19.

En aquest sentit, s’han enviat, juntament amb els informes trimestrals preceptius que es trameten al Ministeri i d’acord amb el Real decret-llei 11/2020, dos annexos referents a despeses relacionades amb la pandèmia: Annex II referent a les despeses derivades de la gestió de la COVID-19 i Annex III relatiu a quines són les despeses de la pandèmia finançades amb superàvit.

Des de l’inici de la crisi de la covid-19, es va crear una partida específica a totes les àrees per a les indemnitzacions dels contractes, relacionades amb la pandèmia.

En relació a les devolucions d’ingressos realitzades des de la declaració d’estat d’alarma, totes les àrees de l’Ajuntament les han comunicat al servei d’Intervenció i Comptabilitat.

S’han elaborat unes instruccions, en col·laboració amb el servei de Contractació i Compres, sobre les indemnitzacions per als contractes que no es podien executar.

Dades del servei

La despesa vinculada a la covid-19 realitzada fins el 31 de març és de 1.500 €. La resta de despeses es comunicaran a l’informe que s’enviarà per al segon trimestre d’enguany.

Ús de cookies

Aquest lloc web fa servir cookies perque tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies