Ponència inaugural "Big data i turisme"

Divendres, 3 d’octubre, a les 20 h

Del big data tothom en parla, però poca gent el coneix. Per donar un coneixement més ampli d’aquest sector i per demostrar que és un negoci amb grans i reals expectatives de futur coneixerem millor un estudi pilot que s’ha fet sobre el sector turístic a casa nostra. Aquest estudi ha consistit en creuar dades de Telefónica i BBVA que permeten treure informació que pot ser molt important pel sector turístic, com ara saber a quins barris s’allotgen els turistes segons la seva nacionalitat o saber si es visita Barcelona i Girona al mateix viatge. Aquest tema en concret, afecta l’empresa perquè obre noves de possibilitats de negoci i pot afectar la ciutadania si no es garanteix l’anonimat de les dades.

És per això que volem l’aportació del públic a la xerrada. Necessitem desvetllar inquietuds dels assistents i posar sobre la taula preguntes que empresaris, professionals i directius així com el ciutadà anònim puguin tenir sobre el big data.

Xavier Capellades, responsable de l’àrea de Beta Products de Telefónica I+D LogoPetitLinkedIn LogoPetitTwitter

Víctor Oliver, soci director de RocaSalvatella LogoPetitLinkedIn LogoPetitTwitter

– Jose Antonio Donaire, director de l’Institut Superior d’Estudis Turístics LogoPetitLinkedIn LogoPetitTwitter

Xavier Capellades

Responsable de l'àrea de Beta Products de Telefónica I+D

José Antonio Donaire

Director de l'Institut Superior d'Estudis Turístics

Víctor Oliver

Director Soci de RocaSalvatella

Vídeos de la ponència

Vídeo resum
Vídeo íntegre

Presentacions de la ponència

LogoCDigitalNegatiu            LogoCDigitalNegatiu      LogoAjuntGranollers