Correspondències
Tornen els Laboratoris de lletres i imatges de la Biblioteca Roca Umbert, amb moltes ganes d’experimentar. Aquesta vegada volem fer una mirada nostàlgica a la correspondència clàssica, és a dir, al fet d’escriure cartes, amb papers, bolígrafs, colors, sobres i segells.
Ja sabeu que no estem pas d’esquena a les tecnologies, i que el laboratori també pretén ser 2.0! Però què voleu que us diguem?
També som romàntiques i ens agrada rebre a la bústia de casa alguna cosa més que publicitat!
Per això al llarg d’aquest trimestre les sessions del laboratori giren entorn del fet d’escriure cartes, postals, missatges, notes… tot, és clar, vestit amb lletres i imatges d’allò més atrevides i poètiques.
Reserveu-vos aquestes dates!
Calendari
Dissabte 27 d’octubre
Cargol, i què faràs dins d’un iglú?
Voleu escriure cartes a un cargol? Eulàlia Canal, escriptora, i Carole Edet, il·lustradora, ens explicaran com ho han fet elles!
Dissabte 24 de novembre
Cartes a personatges desconeguts
Un dia, vaig rebre un sobre preciós. A dins, era ple de paraules escrites per un personatge de conte desconegut…
Dissabte 15 de desembre
Postals d’hivern
Sabeu que a l’hivern les postals que s’envien des del Laboratori de Lletres i imatges tenen resposta segura?
Activitat dirigida a famílies amb infants de més de 4 anys
Les sessions són un dissabte al mes a les 17.30h
Durada de 90 minuts aprox.
Aforament limitat
Inscripcions prèvies a Biblioteca Roca Umbert (93 860 44 50)
imatge de l’entrada: The Get Up Kids Concert Poster by Micah Smith (SOLD OUT)
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!