Joventut

Joventut

Criteris d’actuació

Tancar les instal·lacions i protegir els treballadors, potenciant el teletreball.

Oferir la possibilitat, a partir de dilluns 18 de maig, que els joves sense eines telemàtiques puguin tenir atenció presencial a l’Oficina Jove, a les instal·lacions del Gra, amb cita prèvia fins el dia 1 juny.

Dades del servei

Accions* realitzades durant estat d’alarma (del 13/03 al 18/05)

*en funció a la professional o tècnica encarregada

Informadores Juvenils

Ateses: 124

  • Per e-correu: 33
  • Per telèfon: 22
  • Per whp: 57
  • Videotrucades: 12

Referent d’Ocupació Juvenil:

Atencions a joves: 43

  • Per correu electrònic: 31
  • Per telèfon: 12
  • Programades 10 orientacions
  • Videotrucades: S’ha ofert possibilitat de fer, però cap ha mostrat interès fins ara.

Coordinacions amb diversos agents: 40

  • Per correu electrònic: 14
  • Per telèfon: 7
  • Per videoconferència: 19

Dinamitzadors juvenils:

Accions Instagram:  30

  • Vídeos : 25

Participants a la campanya “Com imagines l’estiu del 2020?”, de L’Arrel – Fòrum      de les Adolescències

Projecció vídeo amb els cartells del projecte “La Voz Dormida”, en substitució de      l’exposició física que es va haver d’anul·lar.

  • Actuacions Escenari Obert Virtual: 5

(activitat en curs, fins el 30 de juny)

Trobades o coordinacions: 91

– Plenaris virtuals : 2

Març i abril, de L’Arrel – Fòrum de les Adolescències (Jitsi)

– Dinamitzacions amb joves i grups : 84

– Acompanyaments Suport a Iniciatives Juvenils: 5

Cabana Market i Psiconfinados , Urban Arts Market – Jornada Animalista – Suport puntual Jove  estudiant de Cinema.

Referent  Programa  ETCÈTERA:

Activitats i accions:  36

  • Activitats en línia : 7 per Jitsi
  • Suport Emocional: 2
  • Accions : 27 per varies plataformes

Comunicació i xarxes socials del GRA

Ateses  fetes: 4 ateses

mitjançant telèfon, Whatsaap o trucades

Instagram: 89 posts

Entre publicacions pròpies i publicacions de suport d’altres programes, projectes o accions municipals i d’interès juvenil.

Els post més vists durant el confinament ha estat el vídeo promocional Gra d’Or, amb 801 impressions i pel que fa els likes també un dels vídeos del concurs del Gra d’Or.

  • Missatges privats:2 consultes

Twitter:

  • Tweets fets: 55
  • Retweets: 137
  • M’agrada: 250
  • Clics enllaços: 114 clics promig
  • Interacció: 1,6% promig
  • Seguidors: tenim 2213,

Hem augmentat 19 seguidors en aquests mesos de confinament

Impressions dels tweets en 67 dies de confinament: 38.8K impressions

Facebook:

  • Likes: 2434
  • Visualització de la pàgina: 201 visualitzacions
  • Publicacions: 98 post
  • Seguidors: 2604.

Hem perdut: 14 seguidors i s’han sumat: 21 seguidors

Notes de premsa fetes: 18

  • Març: 6
  • Abril: 8
  • Maig fins avui: 4

Un total d’uns 18 articles ( publicacions trobades) en diferents mitjans de comunicació de notes de premsa per part de: l’ajuntament de Granollers, Som Granollers, Nació Digital, Nou 9 i VOTV.

Oficina tècnica:

Suport entitats: 24

  • Justificacions subvencions: 10 entitats
  • Noves peticions subvencions : 6 entitats + 3

4 no es donaran per projecte cancel·lat MNV

2 entitats pendents de presentar

  • Instàncies peticions: 6

Esplai Guai (2), One Drop, Hype Fest, Combo, Acció escolta

Ús de cookies

Aquest lloc web fa servir cookies perque tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies