Cada nou element, cada nova presentació és motiu d’explorar i trobar mil maneres d’observar i de gaudir.
Els infants de l’Escola pinten el Cel de Nadal; els grans a l’entrada de l’Escola i els petits a les estances.
Oferir diferents estris de pintura i diferents nivells d’alçada ha fet que cada infant hagi pogut anar gaudint segons les seves inquietuds, pintar amb les mans, amb rodets…
Estances de petits
…noves sensacions amb diferents textures (pintura sola, barrejada amb farina…)…
Estances de grans
…a dalt de l’escala, a terra, fent cabrioles per pujar i baixar de l’escala deixant la seva empremta…
Una estona per acabar esbandint la pintura de les mans amb aigua tèbia.
Han gaudit moltíssim!!!
Els més petits de l’Escola gaudeixen de totes les sensacions que ofereix la manipulació (amb les mans, els peus, el cos…) de fulles seques…
Gaudim del nostre entorn; Els grups de grans surten a la plaça de l’Església a trepitjar les fulles que han caigut dels arbres i que troben pel terra. És molt divertit!!
Estança Gegant
Estança Capgròs
Avui, l’Anna i l’Oriol (mare i tiet del Nil, estança Cuqueta) ens han ofert un petit concert (acompanyats de la seva guitarra i ukelele), tocant algunes cançons conegudes pels infants.
Video concert guitarra i ukelele
Us donem la benvinguda a Blocs de l’Ajuntament de Granollers llocs web. Aquesta és la vostra primera entrada. Editeu-la o suprimiu-la, i després comenceu a publicar!
Avui, per finalitzar la Setmana de la Música, gaudim de diverses audicions que ens presenten la Magda i la Raquel:
“DUETTO BUFFO DI DUE GATTI” de G. ROSSINI
“EL BALL DELS POLLETS” de MUSSORGSKY
“PORTSMOUTH” de MIKE OLDFIELD
Avui, l’Esteve Plantada (pare de la Farners, estança El Capgròs) ha volgut compartir amb nosaltres algunes cançons acompanyat del seu piano.
Avui, en Xavi Lax (amic de la família d’en Nil Pérez, estança El Gegant) ens ha delectat amb un tastet de cançons, algunes conegudes pels nens, amb la seva guitarra.
Comencem la setmana aplegant-nos grans i petits, per primera vegada, per tornar a escoltar “Qui té raó?”