Habitatge
No aturar la feina administrativa tot i la suspensió dels terminis per l’estat d’alarma, per quan s’aixequi la suspensió tenir-ho preparat perquè ciutadà ho tingui a disposició.
Suspendre els procediments que imposen mesures correctores per no perjudicar al ciutadà.
Al llarg de l’estat d’alarma no s’han fet inspeccions. Reinici de les inspeccions amb criteris específics.
Estar atents a qualsevol risc en matèria de seguretat industrial si bé no hi ha hagut cap accident.
S’ha introduït un canvi de funcionament com és treballar recolzant el servei de Via Pública i Mercats.
Dades del servei
S’han comptabilitzat des del 16/03/20 i fins al 26/06/2020 un total de 4.608 atencions, de les quals, 1.794 ha estat telefòniques i 2.336 per correu electrònic, i 478 via cita prèvia presencialment obert el 18 de maig. Sobre la matèria de les consultes, són les que s’indiquen a continuació:
Informació sobre els ajuts al lloguer | Assessorament jurídic | Borsa d’habitatge municipal | Registre de sol·licitants d’habitatges amb protecció oficial | Servei d’intermediació en Deutes de l’habitatge | Tràmits sobre pobresa energètica | Gestió del parc municipal | Altres | |
Presencial | 375 | 4 | 6 | 42 | 4 | 47 | ||
Telèfon | 823 | 17 | 198 | 71 | 158 | 102 | 139 | 286 |
981 | 40 | 138 | 96 | 240 | 380 | 115 | 362 |
ÚLTIMES ACTUALITZACIONS
- Cartipàs municipal (juny 2021)
- Pla Anual Normatiu
- Normativa en tràmit (18 desembre 2018)
- Codi ètic
- Acords de reconeixement de compatibilitat
- Concessions sobre el domini públic